Gyakori kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és a válaszainkat.
Ha nem találod köztük a benned felmerült kérdést, írj az info@tescobiztositas.hu címre!

AEGON Magyarország hazai élet- és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac egyik legnagyobb szereplője.

A káreseményt be kell jelenteni, vagy a tescobaleset@aegon.hu e-mail címen vagy +36 1 476-5609 telefonszámon.

Biztosítási esemény bejelentéséhez a Biztosított a Szolgáltató 24 órás telefonos ügyfélszolgálatát hívhatja, a +36-1-249-0735 -ös 24 órás élőhangos telefonszámon.

A biztosítási eseményt az alábbi postai címen vagy e-mail címen vagy telefonszámon: Tesco Jövedelempótló Biztosítás Kárrendezés 1307 Budapest, Pf. 31.; tescojovedelem@aegon.hu; +361 501-2361 kell bejelenteni.

A szolgáltatási igény bejelentéséhez kérjük, hívja a +36 1 461-1584 telefonszámot 8 és 20 óra között. A 24 órás telefonos orvosi tanácsadás is ezen a számon érhető el.

Szerződéstől való elállási igényét az alábbi elérhetőségeken tudja jelezni:

  • Telefonszám: +36 1 323-3038
  • E-mail cím: felmondas@tescobiztositas.hu
  • Cím: Kapcsolati Iroda, Tesco Global Áruházak Zrt. 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.